Skip to main content

Bestellen en betalen

Hier vind je antwoord op al je vragen over het bestellen en betalen van je product.

Bestellen

Hoe plaats je een bestelling?

Om een bestelling te plaatsten volg je de volgende stappen:

  1. Voeg het product toe aan de winkelwagen.
  2. Op de winkelwagen overzichtspagina kun je de winkelwagen controleren.
  3. Heb je een waardebon dan kun je deze invullen en toepassen op de plek ‘Waardebon code’.
  4. Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
  5. Vul in ieder geval alle velden in met een *.
  6. Selecteer je gewenste betaalmethode.
  7. Plaats de bestelling en betaal.
  8. Volg de acties van je specifieke betaalmethode om de daadwerkelijke betaling te doen.
Hoe wijzig je een lopende bestelling?

Wij kunnen alleen je bestelling nog wijzigen als deze nog niet is verzonden. Meestal heb je dan nog geen verzendbevestiging gekregen met een track en trace code.
Stuur een e-mail naar bestellen@drmelius.nl of neem telefonisch contact met ons op via 085 0601851. Op dit nummer kan je ook Whatsappen.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen van een lopende bestelling?

Dat kan alleen wanneer je pakket nog niet verzonden is. Je pakket zit vaak al in het proces van verzenden wanneer je een track en trace e-mail hebt ontvangen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling

Je kunt de bestelling nog annuleren voordat deze verzonden is. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via mail of telefonisch 085 0601851. Is jouw pakket al verzonden dan kun je gebruik maken van de optie binnen 30 dagen retourneren.

Is er een overzicht van al mijn bestellingen?

Ja er is een totaaloverzicht van je bestellingen als je een account hebt aangemaakt. Dit totaaloverzicht vind je in je account.
Als je als gast besteld dan is er helaas geen totaaloverzicht.

Betalen

Hoe kan ik betalen

Je kunt online betalen met één van de volgende methodes:

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Maestro)
  • PayPal
  • Klarna Achteraf Betalen

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja dat kan. Kies bij het afrekenen voor de betaalmethode Klarna Achteraf Betalen.

Hoe werkt het betalen bij een abonnement?

Je kan voor de producten van Dr. Melius een abonnement afsluiten. Met een abonnement krijg je korting. Je betaald dan een vast bedrag per maand via automatische incasso. De looptijd is altijd een één jaar of een half jaar en je betaald een maand vooruit.
Opzeggen kun je doen tot uiterlijk 1 maand voor de einddatum van je abonnement.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Na het afrekenen van je bestelling krijg je een factuur per mail als bijlage bij de bestelbevestiging. Als je een account hebt aangemaakt kan je de factuur ook vinden in je besteloverzicht van je account.