Skip to main content

Bezorgen en verzenden

Hier vindt je antwoord op al je vragen over het verzenden van jouw bestelling.

Bezorgen en verzenden

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij verzenden jouw product met de volgende vervoerders:

  • Postnl
  • DHL
  • DPD

Wanneer je een bestelling plaatst krijg je een track en trace code van de desbetreffende vervoerder. Meestal wordt het product de volgende dag bezorgd, mits de bestelling voor 16:00 uur is geplaatst.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer je de bestelling voor 16:00 uur plaatst melden wij jouw bestelling direct aan bij de vervoerder. Meestal wordt je bestelling dan de volgende dag bezorgd, met uitzondering van zondag. We kunnen hier geen garanties voor geven. Met name rondom feestdagen zal er vertraging zitten in het bezorgen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Als je een account aanmaakt kun je de status van je bestelling zien. Daarnaast krijg je een track en trace code van de desbetreffende vervoerder.

Het kan zijn dat de track en trace code niet direct werkt. De code zou moeten werken op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog niet neem dan even contact met ons op.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

Je kunt een aantal dingen doen om na te gaan waar het fout is gegaan.

  1.  Controleer de track en trace code.
    • Het kan zijn dat de bezorging is vertraagd
    • Ook kan het pakketje bij de buren liggen of ergens anders. Meestal laat de bezorger een briefje achter in de brievenbus
  2. Controleer je gegevens
    • Controleer of je bezorgadres klopt op de bestelbevestiging
    • Controleer het adres op de track en trace gegevens

Is het hierna nog niet duidelijk waar het pakketje blijft neem dan contact met ons op via e-mail of telefonisch 085 0601851.

Wat zijn de kosten voor het verzenden?

Bestellingen worden gratis bezorgd.

Wij verzenden ook naar België en Duitsland. Ook hier worden de bestellingen gratis bezorgd.

Voor andere landen neem contact met ons op.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen dan is dat vaak geen probleem. Je pakket zal dan bezorgd worden bij een afhaalpunt. Zowel Postnl, DHL als DPD hebben een specifieke afhaal locaties. De bezorger laat dan een bericht achter in de brievenbus waar en wanneer je het pakket kunt ophalen. Vaak kun je dit ook controleren online in het dashboard van je track en trace code.