Skip to main content

Veelgestelde vragen

Welkom op onze pagina met veelgestelde vragen! Hier vindt je antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten. Blader door onze vragen of zoek specifieke informatie via de zoekbalk.

Meest gestelde vragen

Waarom werken de supplementen van Dr. Melius beter dan andere supplementen?

De ongeëvenaarde MyCell-technologie zorgt ervoor dat het lichaam de natuurlijke voedingsstoffen tot 99% beter opneemt. Traditionele capsules, poeders en vloeistoffen hebben meestal een lager absorptievermogen in het lichaam. Dat maakt dat je meer nodig bent om hetzelfde effect te krijgen als de supplementen van Dr. Melius.

Hoe kan ik de supplementen het beste innemen?

Je kunt het beste de aangegeven hoeveelheid druppels oplossen in een glas water of sap naar keuze. Druppelen in het eten kan ook.

Hoe lang duurt het voordat de supplementen effect hebben?

Afhankelijk van de dosering en de reden waarvoor je het gebruikt kun je al iets merken na 3 dagen tot 2 weken. Voorwaarde is wel consequent gebruik volgens gebruiksaanwijzing van het supplement.

Waar is Dr. Melius verkrijgbaar – Levert Dr. Melius ook internationaal?

Alhoewel Dr. Melius zich in eerste instantie richt op de Nederlandsche markt zijn onze producten ook verkrijgbaar in Europa. Mocht je land van verzending er niet tussen staan neem dan even contact op via info@drmelius.nl

Voor wie zijn de Dr. Melius supplementen?

Buitenom jonge kinderen zouden de supplementen van Dr. Melius door iedereen gebruikt kunnen worden. Het supplement niet gebruiken bij bepaalde lever en/of galwegstoornissen, antistollingsmedicatie, zwangerschap en borstvoeding. Bij twijfel altijd een arts raadplegen.

Bestellen en verzenden

Hoe kan ik bestellen?
  1. Klik op de knop bestellen/in winkelwagen bij het product
  2. Kies voor nu afrekenen of klik het winkelwagentje
  3. Vul de relevante gegevens in en klik op betalen
  4. Betaal de bestelling om deze definitief te maken
Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt betalen met iDEAL, creditcard, Klarna: Achteraf betalen, PayPal, Apple Pay

Wat zijn de verzendkosten – wordt mijn bestelling gratis verstuurd?

Bestellingen voor meer dan €100,- worden gratis bezorgd.
Voor bestellingen minder dan €100,- berekenen wij €5,95 aan verzendkosten binnen Nederland.

Op dit moment verzenden wij naar België en Duitsland.
Ook voor Belgie en Duitsland geldt dat bestellingen voor meer dan €100,- gratis worden bezorgd. Bestellingen voor minder dan dit bedrag wordt €7,95 aan verzendkosten in rekening gebracht

Voor andere landen neem contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als de bestelling nog niet is verzonden kan de bestelling geannuleerd worden. Is de bestelling al verzonden dan kan deze simpel retour gezonden worden.

Wat zijn de voordelen van een abonnement?

Het voordeel van een abonnement is dat je standaard, met korting op het supplement, om de 2 maanden het supplement toegestuurd krijgt. Je hoeft dan nergens aan te denken en je druppels krijg standaard thuis gestuurd.

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Door simpel in je account op abonnement te selecteren, vervolgens annuleren selecteren en bevestigen. Helaas wordt wel je korting wel verrekend of in rekening gebracht mocht je besluiten vroegtijdig te stoppen met het abonnement.

Hoe lang duurt het verzenden?

Bestel je voor 16:00 uur dan wordt je bestelling meestal de volgende werkdag bezorgd. Helaas hebben wij geen invloed op de vervoerder.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je krijgt altijd een mail met track & trace code van de vervoerder. Op de website van de vervoerder kun je altijd de meest actuele status bekijken. Mocht je geen email binnen hebben gekregen neem dan even contact met ons op.

Verzendt Dr. Melius ook naar het buitenland?

Dr. Melius kan ook naar het buitenland verzenden. Staat het land van verzending er niet tussen neem dan contact met ons op per e-mail of telefoon 085 0601851

Account en retourneren

Wat is het voordeel van een account?

Met een account kun je de bestelgeschiedenis inzien, makkelijker opnieuw bestellen, makkelijk een bestelling retourneren, voordeel krijgen op je vervolgaankopen en nog veel meer. Je kunt altijd makkelijk je account laten verwijderen in je account scherm.

Hoe maak ik een account aan?

Door simpel een bestelling te plaatsen en te selecteren dat je een account wil aanmaken. Kies vervolgens een uniek wachtwoord die aan de voorwaarden voldoet waarna je account geactiveerd wordt.

Kan ik al mijn gegevens wijzigen of laten verwijderen?

In het account menu heb je de mogelijkheid om je gegevens aan te passen. Eventueel kun je ook je gegevens laten verwijderen door op ‘gegevens verwijderen’ te klikken. Alle gegevens worden dan verwijdert ook eventueel voordeel en bestelgeschiedenis.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Bij het inloggen krijg je de optie om op wachtwoord vergeten te klikken. Er wordt dan een link gestuurd naar het bij ons bekende emailadres, waarna je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen – retourneren?

Een bestelling kun je makkelijk retourneren door de stappen te volgen van het retourproces in het menu retourneren. Dr. Melius kan alleen onaangebroken supplementen in originele verpakking retour nemen. Zorg dat het product netjes verpakt wordt verzonden met minimaal het ordernummer. Anders kunnen wij niet herkennen wie de bestelling retourneert.

Ik heb het verkeerde product ontvangen

Neem contact op met ons, dat kan telefonisch of per e-mail. Meld daarbij in ieder geval je ordernummer en het product wat het had moeten zijn. Wij zorgen ervoor dat je kosteloos een retouretiket krijgt waarna wij het juiste product afsturen.

Mijn product is kapot geleverd

Als na controle bij ontvangst blijkt dat het product kapot is, maak dan een foto en neem contact met ons op per telefoon of e-mail, wij zorgen voor een vervangend product.

Ingrediënten en houdbaarheid

Worden er alleen natuurlijke ingrediënten gebruikt?

Alle ingrediënten in de producten van Dr. Melius zijn natuurlijke ingrediënten. Zelfs de ingrediënten die ervoor zorgen dat onze producten langer houdbaar zijn natuurlijk.

Kan ik naast medicijnen ook supplementen gebruiken?

Dit hangt af van wat de gebruiksvoorschriften zijn van het product. Hierin staat altijd wat wel of niet kan of waarvoor je beter een (huis)arts kunt raadplegen. Bij twijfel altijd een (huis)arts raadplegen.

Hoe moet ik de supplementen bewaren?

De producten van Dr. Melius kun je het beste droog en donker bewaren in een stabiele temperatuur. De meeste producten kunnen het beste bewaard worden tussen de 5 en 25 graden.

Hoe lang blijven de supplementen houdbaar?

Van productie tot aan einddatum zijn de meeste producten 18 tot 24 maanden houdbaar.

Overige vragen

Website onlinegeschillenbeslechting (ODR)

Het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (ODR-platform) wordt door de Europese Commissie beschikbaar gesteld om onlinewinkelen veiliger en eerlijker te maken door toegang te bieden tot goede instrumenten voor geschillenbeslechting.

Onlinegeschillenbeslechting website

Ik heb een klacht

Wanneer iets niet naar wens is zoeken wij samen naar de beste oplossing. Neem contact op via telefoon 085 0601851 of mail naar het e-mail adres klachten@drmelius.nl

Ik heb een andere vraag

Je kunt het contactformulier invullen op de website of telefonisch contact met ons opnemen.

Hoe kan ik in contact komen met Dr. Melius

Dat kan op 3 manieren namelijk per e-mailtelefoon, WhatsApp of via het contactformulier.